Mmmm..... cookies...

Vigtige telefonnumre

Lokalinspektørkontoret
 
Møllebakken 3 st.th. 
3400 Hillerød

Kontortid/personlig henvendelse:

Alle hverdage kl. 6.30-15.00

Beboerservicecenter. 
Telefon  30845000

Mandag til torsdag kl.8.00 til 14.00 og fredag kl.8.00 til 12.00.

Brug gerne Beboernordsjaelland@lejerbo.dk 

Vagtordning

Af og til optræder der problemer af forskellig art uden for ejendomsfunktionærernes normale arbejdstid. Brug det samme telefon nr. 30845000

Vagttelefonen må kun benyttes i særlige nødsituationer ved:

-udstrømmende vand fra radiatorer, vandhaner, rør m.m.

-manglende strøm, efter at have kontrolleret sikringer, og efter at have undersøgt om andre i bebyggelsen også er uden strøm

-manglende varme, efter at have undersøgt om det gælder for hele bebyggelsen

-manglende antennesignal, efter at have undersøgt om det gælder for hele bebyggelsen 

Her er nogle telefonnumre og forslag til hvordan problemer evt. kan afhjælpes inden kontakt til vagtordningen. 

Manglende elektricitet, vand og varme
Find ud af om fejlen kun er i din lejlighed ved at spørge dine naboer, om de har samme problem. Hvis problemet også er hos dine naboer, er der flere muligheder: 
Lyt til lokalradioen. Hvis der ikke er nogle oplysninger, kontakt da et bestyrelsesmedlem eller kontakt eventuelt selv 
Hillerød Forsyning på tlf. 48 23 10 00 for vand og varme eller Verdo Hillerød El-Net på tlf. 89 11 48 11. 
Hvis problemet kun er i din lejlighed, kontakt da et bestyrelsesmedlem. Hvis du mangler strøm, kontroller dog først om HFI relæet er slået fra. Hvis det er tilfældet, så prøv at lokalisere det apparat, som får relæet til at slå fra, ved hjælp af nedenstående anvisninger.

Relæet slår fra 
Sluk alle apparater, ovn og kogeplader. Slå HFI relæet til igen. Check eventuelt sikringerne, og at det er den rigtige type, som sidder i. Tænd dernæst et apparat ad gangen. De fleste fejl opstår ved komfuret. Forsøg derfor at tænde en kogeplade ad gangen og dernæst ovnen. Det apparat eller den funktion som er skyld i, at relæet slår fra, skal du ikke benytte. 
Hvis relæet slår fra pga. komfur, emhætte, køleskab eller andre apparater som hører til lejligheden, meldes fejlen til ejendomskontoret den førstkommende hverdag. 
Komfurer kan ikke laves i en weekend. Køleskabe kan opsættes midlertidigt. 


Problemer med kabel-tv 

Kontroller at antennestikket stadig sidder i, og at tv'et får strøm. Prøv at tilslutte tv'et direkte til stikdåsen på væggen udenom andet udstyr som f.eks. videomaskine. Prøv også at udskifte antenneledningen. 

Læs information fra YouSee om fejl på husinstallationer. 

Hvis fejlen ikke skyldes dine apparater, spørg da dine naboer om de også har problemer med kabeltv. Kontakt Support hos YouSee for fejlmelding på tlf. 80 80 40 50. 
Driftsforstyrrelser kan også ses på www.yousee.dk  

Problemer med telefon og/eller internet 
Kontakt din udbyder.

Andre nyttige telefonnumre:  

Hillerød Kommune 
Trollesmindeallé 27 
3400 Hillerød 
Telefon: 7232 0000 
E-mail: hillerod@hillerod.dk 
www.hillerod.dk 

Lejerbo Forvaltningsgruppe Nordsjælland 
Huginsvej 1 B 
3400 Hillerød 
Telefon: 70 12 13 10 
Fax: 38 12 14 93  
www.lejerbo.dk

Åbningstider: 
Telefonisk henvendelse: mandag - torsdag kl. 10.00-15.00 + fredag kl. 10.00-12.00

Personlig henvendelse: mandag og torsdag kl. 10.00-13.00 

Lejerbo Udlejning Hovedstadsområdet 
Gl. Køge Landevej 26 
2500 Valby 
Telefon: 70 12 13 10 
Fax: 38 12 11 45  
Giro nr.: 53 15 69 7
 
Åbningstider: 
Telefonisk henvendelse: mandag - torsdag kl. 10.00-15.00 + fredag kl. 10.00-12.00

Personlig henvendelse: kun efter aftale